Susisiekite +370 622 71316
Darbo dienomis I - V 10 - 19
 

Prekių grąžinimas

Kokybiškų internetu pirktų prekių grąžinimas

Pirkite drąsiai!

Jeigu internetu įsigyta prekė neatitiks Jūsų lūkesčių per 14 dienų galėsite ją grąžinti ir atgauti už prekę sumokėtus pinigus. Grąžinama prekė turėtų būti nenaudota, pilnos komplektacijos, nepraradusi prekinės išvaizdos ar kitaip nesugadinta, su tvarkinga originalia pakuote.

Nekokybiškų prekių grąžinimas

Visoms mūsų internete parduodamoms prekėms yra taikoma kokybės garantija (išskyrus prekes iš skyriaus "prekės su defektais"). 
Gavus nekokybišką prekę galite apie tai pranešti mums elektroniniu paštu info@sporteris.lt, telefonu +370 622 71 316. Rekomenduojame prieš siunčiant prekę mums apie galimą prekės gedimą pasikonsultuoti telefonu. Gavus prekę su mechaniniais pažeidimais prašome apie tai pranešti ne vėliau kaip per 7 dienas!
Nekokybiškos prekės priklausomai nuo gedimo pobūdžio gali būti: remontuojamos, keičiamos naujomis, keičiamos analogiškomis, atitinkamai sumažinama prekių kaina arba grąžinami sumokėti pinigai. 

Tam tikroms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose bei detalizuojami garantiniame talone.

Prekes garantiniam aptarnavimui susisiekite: info@sporteris.lt ir atsiųsime garantinio aptarnavimo punkto adresą. Prekes pristatant garantiniams aptarnavimui kartu reikia pateikti prekės dokumentus. Prekės aptarnavimui turėtų būti pristatomos pilnos komplektacijos (siekiant tiksliai nustatyti gedimo pobūdį) ir švarios (už nešvarių prekių valymą prieš aptarnavimą gali būti imamas minimalus 10 € valymo mokestis arba prekė gali būti nepriimama garantiniam aptarnavimui (aktualu darbo įrankiams ir panašioms prekėms)).

Garantinio aptarnavimo teikimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami per šiuos terminus: 14-21 dienų nuo prekės perdavimo garantinį aptarnavimą atliekančiam servisui arba per 45 dienas, jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio. Visais atvejais garantinį aptarnavimą siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką.

Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo vartotojų teisių, kurias įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, jiems nustato teisės aktai.

Atkreipkite dėmesį

Bene didžiausia kliūtis, kuri vartotojams neleidžia pasinaudoti teise grąžinti kokybišką prekę, tai, kad žmonės nepakankamai žino savo, kaip vartotojų teisių arba tiksliai nežinodami, per kiek laiko gali grąžinti kokybiškas prekes, pralaukia daugiau kaip 14 dienų. Taip pat neretai pasitaiko, kad pirkėjai išmeta originalią pakuotę, be kurios prekės pardavėjas gali nepriimti.

Taip pat labai svarbu atsakingai ir atidžiai rinktis tuos daiktus, kurie yra įtraukti į prekių, kurias galima grąžinti tik pardavėjui sutikus, sąrašą. Pavyzdžiui, artėjant šventėms pirkdami vaikams dovanų žaislus, tėvai turėtų būti dėmesingi rinkdami žaislus, nes jie ne visada atrodo taip, kaip pavaizduota ant pakuotės, o juos galima grąžinti tik pardavėjui sutikus. Todėl gerai apžiūrėkite daiktą, prieš jį pirkdami, nes dėl neapsižiūrėjimo ir neatidumo nuperkami daiktai, kurie neatitinka vartotojo lūkesčių..

Kuomet įsigyjate elektrotechnikos prietaisus, skirkite truputėlį laiko ir perskaitykite naudojimo instrukciją, ypač, kai nežinote, kaip deramai įrenginiu naudotis ir vėliau jį gali tekti grąžinti.

Kokybiškos prekės, kurių negalima grąžinti

Mažmeninės prekybos taisyklės išskiria sąrašą daiktų, kurie yra negrąžintini:

tabaką ir tabako gaminius;
parfumerijos, kosmetikos ir tualetinius preparatus;
fotografijos ir kinematografijos prekes;
spausdintas knygas, reprodukcijas ir kitus poligrafijos pramonės dirbinius;
audinius;
kiliminę grindų dangą (išskyrus kilimus ir kilimėlius),
megztus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius drabužius;
kūdikių drabužėlius;
pėdkelnes, kojines, puskojines ir kitus panašius dirbinius; 
siūtus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius marškinius, naktinius marškinius, pižamas ir panašius dirbinius;
liemenėles, juosmenis, korsetus ir panašius dirbinius, vandens ausų kamštukus, maudymosi priemones: glaudes, šortai, bikini, vaikiškas ir moteriškas plaukimo kostiumas; vandens batai; bokso “kapą” dantų apsauga. Sportine apranga: aptemptos kelnės (timpos, šortai ir kita).
perlus, brangakmenius, tauriuosius metalus bei jų dirbinius (išskyrus dirbtinę bižuteriją);
mašinas ir mechaninius įrenginius;
elektros mašinas ir įrenginius, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatus;
antžeminio transporto priemones;
laivus, valtis ir plaukiojančius įrenginius
optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisus ir aparatus;
laikrodžius;

muzikos instrumentus;

ginklus ir šaudmenis;
baldus, patalynės reikmenis, šviestuvus;
žaislus, žaidimus (išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis);
meno kūrinius, kolekcionavimo objektus ir antikvarinius daiktus;
naudotas prekes, įsigytas specializuotose parduotuvėse ar turgavietėse 
augalus, gyvūnus ir tinkamos kokybės maisto prekes;
sveriamas ir matuojamas prekes, kurios pirkėjo pageidavimu buvo specialiai paruoštos, atpjautos ir pan. 



PASTABA! Jeigu Jūsų įsigyta prekė patenka į negrąžintinų prekių sąrašą, bet Jūs nesate ja patenkintas, vis tiek galite kreiptis į mus ir mes būtinai pasistengsime padėti surasti tinkamą sprendimą.


Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001 m. birželio 29d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo”.

 

Prieš fizinį prekės grąžinimą Pirkėjas privalo inicijuoti grąžinimo procedūrą pateikiant reikiamus duomenis sporteris.lt atstovui.

Grąžinama prekė privalo būti pilnai sukomplektuota. Už pilną prekės sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu prekė nėra pilnai sukomplektuota ir tinkamai supakuota, Pardavėjas nepriima daikto grąžinimui.

Prekė turi būti grąžinama toje pakuotėje, kurioje ji buvo pristatyta. Pakuotė turi būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta ir įpakuota. Prekes grąžina Pirkėjas savo transportu, išskyrus atvejus, kai prekė yra grąžinama dėl prekės kokybės.

Kai grąžinama nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti nekokybišką prekę ir ją pakeisti analogiška preke. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškos prekės, Pardavėjas gali arba grąžinti Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus (atėmus 5% užsakymo sumos neįskaitant pristatymo išlaidų) arba pakeisti prekę kita – analogiška abipusiu susitarimu.

 

DĖMESIO: Pirkėjas gali pasinaudoti grąžinimo teise, jeigu prekė nebuvo naudojama, ji nesugadinta ir yra nepraradusi prekinės išvaizdos.